Vi söker dig som kan greppa helheten

Inköp/logistik/försäljning

Vi söker dig som kan ta en bred administrativ roll och hantera både inköp, logistik och försäljning. Till de dagliga uppgifterna hör att administrera kundorder, planera och boka utleveranser samt att hantera inköp från behov till mottagning.

Du planerar och följer även upp våra utlagda lego-operationer och har kontinuerlig kontakt med både kunder och leverantörer.

Krav

Du som söker har relevant utbildning eller annan lämplig bakgrund. Du är vidare flexibel, självgående, noggrann och initiativrik. Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. För att klara tjänsten förväntas även god datorvana.

Meriterande

Vi ser det som en fördel om du kan visa på erfarenhet från tillverkande industri, gärna fordonsindustrin. Kunskaper kring Monitor, EDI-system samt erfarenheter kring inköp är likaså meriterande.

Din roll på Kils Automatsvarning

Kils Automatsvarvning är en mekanisk verkstad som tillverkar produkter till främst fordonsindustrin. Vi skickar årligen ca 15 miljoner detaljer till kunder över hela världen.

Den tjänst vi erbjuder kommer att vara central för att säkerställa att våra leveranser fortsatt flyter på.

Vill du vara en aktiv medspelare i ett litet, samspelt team med möjlighet att påverka och utveckla din tjänst efter egna idéer? Välkommen till Kils Automatsvarvning!

För ytterligare information, kontakta vår VD Andreas Lundberg på telefon 0554-163 52 eller via mail andreas.lundberg@abka.se. Andreas tar även emot din ansökan innehållande CV och persoligt brev. Ansökan ska vara oss tillhanda senast 31 maj 2024.

Andreas Lundberg

VD
Tel. 0554-163 52
andreas.lundberg@abka.se